1 augusti...

...fredag och även min sista dag på Fundia idag :D LOVELY!!! Hihi.

Blev klar efter 1 idag, men fick städa ganska ordentligt idag eftersom det var sista dagen och det skulle vara fint tills den ordinarie städerskan kommer på måndag :P

Efter jag var klar så cyklade jag till Sodexho för att lämna nycklar och kort. Hem sen, kääka.
Bara tagit det lugnt sen.

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt.

Jobb imorn, på mina favvoställen HP & Kappahl :) ^^

Sen lite senare imorn så ska jag åka med mormor & morfar upp till dom i Unnaryd. Är där till onsdag, mys.
Min morbror och hans sambo (som är bäääst) är också där så det ska bli kul! :D
Hon och jag pratade om att åka till Gekås nån dag med. Kul! Anna Hon är snällast :)


Vilade lite innan, men det lär ju inte behövas nu på dagarna när man inte jobbar då längre :D

Får hoppa in i duschen snart med.

Yes Yes.

Ha en bra fredagskväll!


Lollo - Aldrig mer Fundia! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0