Godnatt!

Blev lite ändrade planer innan, hehe.
Hade lite spa med mig själv;
 rakade benen, la ansiktsmask, tvättade ansiktet med facial scrub,
duschade, filade och klippte naglar, målade nytt nagellack, typ :)
Skönt att bli lite extra fräsch, höhö.
Det tog en stund, sen var klockan mycket och Tess kom.
Jag plockade i ordning snabbt på mitt rum, och slog in mammas present med hjälp av Tess :P

Sen gjorde vi mat; kebab och pommes + sallad, yummie!
Kollade på Du blir vad du äter med ^^
Sen såg vi på The Good Girl med Jennifer Aniston. Den är bra.
Bakade banankaka med :P Såg lite på Ett Herrans Liv med.

Följde henne en bit sen. Hem.

Men nu ska jag lägga mig och kolla på Fanny & Alexander, blev ju inte innan.
Den är 3 timmar, men so what. Får se om jag orkar kolla på hela nu bara.

Imorgon blir det förmodligen stan och träna med Tilda.
Vid 3 kommer mormor & morfar hit på fika. Sen får man väl se vad som händer.

Tess, du är bäst ♥


Håkan Hellström, 26 september på Liseberg.
My man ♥


GODNATT & PUSS :)


Lollo
- Tänk om man kunde stänga av hjärnan ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0