Ny vecka

Yes yes.
Haha skrev i mitt senaste inlägg, från igår kväll att jag skulle lägga mig vid tio. Kom nog i säng vid halv 1, haha x)
Så kan det bli.

Vaknade vid halv 11 idag, käkade frukost och kollade på Vänner.

Nu tar jag bara det lugnt och väntar på att Tilda ska ringa. Vi ska träääna :) Det va ett tag sen nu, så det ska bli naajs!

Sen blir väl till att ta det lugnt, det är rätt skönt.

Jag är smart :D Vet ni varför? ^^ Min msn är dum ibland, och vill "inte komma upp" när jag sätter på datorn, asså själva msnikonen när datorn startas, msn kommer inte upp. Så kom jag på igår att jag kunde ändra till att den loggas in automatiskt, och det funkade när jag satte på datorn idag :D Det borde gå tänkte jag ^^
Hihi (A)

Nej nu vill jag träna :P

PUSSPUSS!


Lollo
- Det är rätt bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0