Tjena

Får se om det blir träna idag, annars så sticker jag själv. Heuheu.

Borde sticka till högskolan idag med, för att vara säker på att min antagning är rätt,
att jag blivit antagen till hela språkprogrammet och inte bara till kurserna som jag har valt.
Sticker dit efter jag varit på Nautilus. Sen ska mamma och jag fylla i papper till CSN.

Sen blir det väl att ta det lugnt (som vanligt).
Hade varit kul att träffa Tess, men hon hade mycket att göra denna veckan :/
Men men, träffar ju henne när jag ska färga håret :) Vilket jag hoppas blir denna veckan!
Lön, lön, lön - GE MIG! Hihi ;)



DU ÄR TRÖGARE ÄN JAG TRODDE; FÖRLÅT MEN DET ÄR JU FAN SKRATTRETANDE!
HAHAHAHAHA.

Nu ska jag se vad jag ska hitta på!


PUSSPUSS!



Lollo
- ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0