Hola amigos!

Nyduschad, och nyss klätt på mig. '
Ska bara platta håret med. Yes. Orkar inte sminka mig dock. Har inte gjort det på typ två veckor eller nåt :S
Don't know why..

Sen cykla till Samuel där jag ska träffa Tildis, så ska vi ha sällllleeeeeee (Y) Fan vad coolt :D
Hahaha ^^ Skojar, känner mig på bra humör. Och det är väl braaa? :D

EN VECKA KVAR TILL JULAFTON FÖR FFS! MIIHIII.
Och vet ni? Jag var busig innan. Var nyfiken på ett paket till mig, och en tejpbit höll på att lossna på det.
Så...jag tjuvkollade xD Hihihi. Det är såna mattor jag har på mitt rum nu, fast svaaaaarta :):)
Snyggare, passar bättre till mina gardiner + att det inte fastnar massa j*vla ludd!

Hiihihi.

Yes stan!! Ska fixa lite grejer där.


SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0