Lördag

Igår var jag duktig och städade här. Städade faktiskt toaletterna med! + Dammsög i alla rum.
Sen tog jag det lugnt.

Var iväg med mamma senare, handlade och så.

Efter maten igår så stack jag till Tess =) Vi träffades på ICA, där köpte vi passionsfrukt, chips och godis :P
Kom hem till henne sen.
Vi kollade på På Spåret och käkade passionsfrukt, chips, godis och drack glögg och julmust :P
Efter På Spåret så såg vi Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö.

Sen cyklade jag hem.
Satt vid datorn, sen såg lite Mordkommisionen.

Upp vid 8 idag, jobba. Det gick bra som vanligt, men skulle vara att jag fick en penna rakt i handen xD
Skulle trycka ner skräp i en papperskorg jag skulle tömma, så körde jag handen rakt på den, AJ!
Hem sen.

Kollat film och så idag bara. GREAT <3

Ska snart lägga mig, kolla film och så. Yes yes.

Imorgon ska vi hem till en faster och käka julmat och sånt, HEUHEU.


SNART JULAFTON OCH TATTOOOOO :D
- mig längtar!

CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0