Lördag!

Men känns som söndag :P

Igår la jag mig vid tio, men kunde inte somna med en gång.

Idag gick jag upp vid 8, jobba. Käkade knappt nån frukost, inte så hungrig och mådde illa :(
Sen jobba då, gaah vad mycket skit och sånt det var idag, blää.

Kom hem sen, duschade och fixade mig. Sen åkte vi till Ikea.
Var på Ikea ett tag. Där fick jag en ny fin skrivbordsstol, en fiiin lampa och ett par mys-pys morgontofflor :D
(bilder kommer längre ner) Sen var vi inne på Väla en sväng. Sen blev det käk på Max.

Sen åkte vi till Familia i Hyllinge (litet köpcenter),
kollade lite och jag köpte en fiin röd BH på H&M (som faktiskt fanns i min storlek, woohoo!)
Använde presentkortet jag fick av mormor :)

Sen åkte vi hem. När vi kom hem så satte pappa och jag ihop min skrivbordstol, mii.
Har fixat och städat en massa på mitt rum ikväll med; dammat hyllor, dammsugit, slängt och rensat saker.
Så nu är det fiiint och mysigt :) Älskar min nya lampa ♥

Sen käkade vi pizza med xD Eller jag tog kebabtallrik. HEJ NYÅRLÖFTE 2009!

Yeye, mysrum ♥
Man skulle haft nån här bara ;P

YES, imorn är det tattoo - ÄNTLIGEN :D
Har ändrat mig lite om den,
istället för bara en stjärna (stor som en femma ungefär) så blir det den stjärnan + en liten med bara konturerna ifyllda
iiiih :D

Nä, tar det lilla lugna nu. Men det blir väl sängen snart. Får ju gå upp vid 9 imorn.
Ska vara där klockan 11, och min faster och hennes kille kommer vid halv 10, tar typ en timme dit.
Pirrar lite i magen nu :P Men det är för jag ser fram emot det med :D

Bilder;



bild 1: min nya fina röda skrivbordstol =)
bild 2: min nya fiiina lampa, in love ♥



bild 1: mina mys-pys tofflor :D
bild 2: min nya snygga (sköna!) BH ;) H&M, 149 pix




Tog en bild på min fiina Håkan-"tavla" ♥


CIAOO =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0