Måndag

Sorry, har inte bloggat efter det lilla jag skrev i lördags :P

Kollade på Göta Kanal i alla fall i lördags, sen Mrs Doubtfire ^^
Sen blev det lite Harry Potter med.

Sen blev det spel och lite mer film.

Igår tog jag det mest lugnt, kollade film och läste. Var trött!

På kvällen hämtade vi mat från Lenas Kebab :D Yummie!
Sen blev det TV, spel och film.

Vaknade och gick upp 1 idag efter att först ha vaknat vid 7.

Käkade mat med pappa, kollade på TV.

Sitter lite här nu, kollar på Heartbreak Hotel med! Bäst :)

Imorgon ska jag sticka till Eurostop och köpa julklappar!
Till mamma vet jag, sen är det pappa och Tilda med. Men inte så svårt till Tilda :) Hihi.
Kanske man köper nån julklapp till sig själv med ;)

YEYE, tillbaks till filmen.


Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0