Måndag

Idag vaknade jag runt 10, gick upp då. Kollade lite på TV.
Sen kom mormor, morfar och min ena morbror hit. Vi åt lite mackor, så det var min frukost :P
Sen stack dom, tog det lugnt.

Vid 1 åkte mamma och jag in till stan, till Arbetsförmedlingen och fixade med det.
Sen Eurostop och köpte lite grejer.

Bara kollat på film och TV sen.

Vi köpte en ny TV idag, en 42 tums xD Vadå stor?! :P
Haha.

Sitter lite här nu, och kollar på Mordkommisionen ♥

19.30 är det ett bakom kulisserna-program om den nya Wallander-filmen, så det ska ses.
Ska förresten se den nästa fredag med mamma, pappa, min faster och hennes kille :)
YEY!

Efter det ska jag se på svt:s "serie" om Selma Lagerlöf, sen Stjärnorna på slottet ^^


Sen ska jag nog kolla på Sagan om konungens återkomst :)


Bloggar mer sen :)


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0