Måndag

TJAA!

Imorse var jag trött, blev ju lite sent igår :P

Men vid 11 var jag på Sodexo iaf. Arbetsledaren hade dock missförstått, och var på stället hon skulle visa istället :P
Så visade hon runt där jag ska städa. Dock var ett ställe stängt, inget folk. Så det får hon visa på min första dag.

Cyklade hem sen.

Suttit lite här och degat. Men nu ska jag käka rester från julmaten igår, och se nån film :D


Får ta Arbetsförmedlingen och Gina Tricot imorn när jag ska till stan med pappa och min faster :)

Hoppas Tilda hör av sig snart med (men det lovade hon), så ska vi byta julklappar :)
HIHI.


2 dagar till julafton, woohoo.
6 dagar till tattoo ;D

CIAO.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad ska du tatuera? kan du inte lägga upp bild =)

2008-12-22 @ 13:29:15
URL: http://johannalundberg89.blogg
Postat av: johanna

fint =) ska bli spännande o se =) god jul på dig!

2008-12-22 @ 14:57:19
URL: http://johannalundberg89.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0