Par-tey

YES, är så jäkla taggad för imorn azzå. Så blir ledsen om det inte blir :(
Men Tilda lät med jäkligt taggad, så det är nog lugnt ;P

Just nu så lyssnar jag på musik på nrj.se. Najs! Alltid bra musik där.

Ska strax gå och lägga mig. Var så trött imorse.
Dricka lite vatten, gött. Se nån film or something. Typ Mordkommisionen ♥

Imorn stan då, ska nog lämna tillbaka min tröja med hål i, sen lämna tillbaks bibbla-böcker,
gå till Arbetsförmedlingen och träffa Tildis.
Ska även ta ut pengar och köpa läsk (blannevann, höhö).
Men det kan jag ju göra senare på Eurostop :)

Inga roliga på msn ju, fast så många är online.
Ingen skriver ;( Tääskigt.

YEYE. SOVA <3



håkan, håkan, håkan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0