Snaart dags att sova ;)

Men först Mordkommisionen ♥

Bestämde nyss med Tilda att vi ska till stan imorgon, woohoo :) Saknar henne!

Åh vad jag känner mig osäker på dom där jäkla skorna! Fan att dom inte fanns i 39.
Då hade det inte varit något problem och jag hade varit liiiiite gladare för den sakens skull.
Varför har jag inte 38, gaah! Dagens ilandsproblem ^^
YEYE. Vem vet när dom får in 39:or lix pix? FAN att man har varit sjuk, annars hade man antagligen haft ett par.
och FAN vad jag ångrar att jag inte köpte dom när dom fanns för ett tag sen.
Blev inte så, för jag tänkte att jag inte behövde dom, och att vitt blir skitigt snabbt. Men wtf?! JAJA, man är dum.

Nej, Mordkommisionen som sagt. Sen sooooova.



PUSS SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0