Snart läggdags :)

Men först lite blogg. Håller på att kolla på Mordkommisionen med, så det blir det med innan jag lägger mig.
Läsa lite Beck med ^^

Har ju glömt att skriva att jag anmälde mig till (ja, vet inte vad jag ska kalla det, eller vad det heter liksom), men i alla fall en "sak" där man anmäler sig som vikarie.
SÅKLART ringde en man förra måndagen till mig och frågade om jag kunde vara vikarie. Men var ju sjuk :(
Han ringde även på tisdagen och onsdagen, men kunde inte då heller :(
Sen ringde han även idag, och jag kände mig inte bra då heller. Men ändå :(
Hoppas han ringer imorn, för då ska jag säga ja! Need the money för fan.

Var inne på deras sida innan,
och såg att jag hade fyllt i att jag kunde vara på alla de områden som stod i Halmstad, och att jag har tillgång till bil.
Pucko! Om han ringer imorn får jag säga det. YEYE.

Fick även lön idag, wooho. Så imorn blir det julklappsköp som sagt. Om jag inte ska jobba då,
men det ska nog hinnas med ändå :)

I början av Januari (7, 8, 9 & 12:e) ska jag även städa på Ruuki (ligger nära pappas jobb). CASH :D

Nope, nu ska jag se färdigt på Mordkommisionen.


Gaah, hoppas han ringer imorn! Känner mig dum :(



NATTI

Kommentarer
Postat av: jenny

var?! jag vill fan också vara vikarie :D

2008-12-16 @ 13:22:33
URL: http://jennners.blogspot.com
Postat av: Anonym

men vafan, har du skaffat intyg ur belastningsregistret och sånt? : S

2008-12-16 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0