TJA =)

Vid 2 cyklade jag til Samuel för att träffa Tilda. Hon är fin i långt hår :D
Cyklade in till stan sen. H&M först, jag lämnade tillbaka skorna.
Istället köpte jag ett par likadana tygskor jag haft innan. Kostade bara 59, 50 nu :P + svarta hårspännen =)
Vi fikade också på Skånskan, gott! Sen kollade vi vidare.
Fick även med mig ett snyggt linne/väst (vi var inte säkra på vad det var xD) och en fiiin långarmad tröja från Gina Tricot =)
Ett tag sen man shoppade nu, så det var kul ^^
Kommer bilder senare, eller imorgon :)

Kom hem vid 6. Hade bestämt att vi skulle käka på Vedugnen, familjen ^^
Var snabbt på Eurostop innan, sen körde vi dit. God mat! Tog fläskfilé med pommes och bearnaisésås (ofc xD)

Hemma nuuu.

Ska kolla på film med min bror nu, och sen spela GTA Vice City ♥ Hihi :D

Imorgon har jag liite planer på dagen:
♥ Köpa nya p-piller
♥ Rensa kläder i min garderob
♥ Ha en spa-dag =) Ska göra mig riktigt fräääsch =)


HEJDÅ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0