Tja!

Oj, har inte hunnit att uppdatera här :P Kommer nu!

TISDAG;
Var i stan på dan med pappa, bror och faster. Käkade. Gick med Tilda sen :)
Tog bussen hem, tog det mest lugnt sen.
På kvällen sen så fixade jag mig, cyklade hem till Samuels lägenhet.
Vi drack lite, för att sen komma på att det nog inte var så mycket folk ute, att det var stängt :P
Men vi hade roligt ändå; pratade, skrattade, kollade på klipp på youtube & lyssnade på musik.
Stack hem vid 2 :P Sen satt jag lite vid datorn när jag kom hem.

ONSDAG (JULAFTON);
Gick upp vid 10. Tog det lugnt, kollade film & TV.
Duschade och fixade mig vid 2. Sen öppnade vi våra julklappar, NÖJD!
Fick nya mattor till mitt rum, Mamma Mia, trosor, strumpor, skärp av mamma & pappa.
Av Tilda fick jag en fin väska (SNYGGAST) och två fina hårband! DANKE <3
Sen såg vi på Kalle Anka <3
När vi var klara sen så åkte vi till min farmor, trevlans. Snackade med fölket där, sen vart det julmat.
Sen så kollade vi på TV/film, spelade spel, kollade på gamla foton och hade det mys.
Sen blev det klart ris á la malta med (men blä för det), godis, fika & glögg.
Man kunde rullat hem sen! Och hem åkte vi sen vid halv 11.

När vi kom hem så kollade jag på Mamma Mia, BÄST!
Blev lite sent dock, men la mig sen iaf :P

TORSDAG;
Gick upp vid 10, softade lite sen. Fixade mig snabbt, sen skulle vi till mormor & morfar.
Kom dit, umgicks lite. Sen vare käk + efterrätt.
Tog det lugnt sen, kollade lite film och så. Vid 5 åkte vi hem.
Var hemma runt halv 7, duschade och fixade mig.
Vid 8 kom Lou till mig. Sen stack vi till kiosken i Andersbergs Centrum, köpte läsk & cigg.
Sen ringde Tilda på vägen till henne och säger att hon inte kan följa med :/
Vi stack dit iaf och pratade med henne. Tråkigt vare iaf, sånt är aldrig kul!

Så jag och Lou stack hem till mig istället. Kollade på filmen Fröken Sverige och söp. GOTTE.
Vid halv 11 bestämde vi oss för att gå in till stan. Vid tjugo i 11 ringer Tilda och säger att hon har ångrat sig.
Hon skulle med! Åh vad glad jag blev :D Så Lou och jag gick till Samuels lägenhet.
Vi pratade, rökte, skrattade och hade skoj. Tilda skulle bara sminka sig och byta om lite, sen stack vi.

Hade mycket roligt på vägen :D
Kom in till stan, ciggen slut, så vi går till Hotell Mårtensson för att köpa nya.
Sen vidare till Ida's endast för att låna toaletten. Sen gick vi till Valentine, där vi var hela tiden.
Träffade på en ja, han var väl trevlig (haha) kille från Linköping som bjöd oss på Tequila (men blää!) & öl.
Jag & Lou delade även på en drink, sen köpte vi tre en varsin shot. Minttu <3
Vi hängde även i rökrummet (fy, haha)
Efter ett tag bestämde vi oss för att gå till donken och köpa mat. Fy vad mycket folk det var.
Men FY vad det satt fint med Chicken McNuggets och pommes ♥
Sen gick vi hem. Tilda sov i Samuels lägenhet och jag & Lou gick hem till mig och sov.
Var hemma vid halv 5.
Skulle dricka vatten och råkar såklart riva ner ett coca cola-glas i golvet, YES.
Var bara att plocka upp och sopa.

Sen la vi oss, SKÖNT!
SÅ JÄKLA KUL KVÄLL! :D

IDAG;
Vaknade vid 12, vi gick upp och drack kaffe. Kollade på Pippi Långstrump som var på TV.
Sen såg vi klart Fröken Sverige som vi inte hann se klart igår.
Kollat mest på TV sen. Vid halv 5 tog hon bussen hem.
Sen dess har jag mest suttit här, och vid TV:n. Orka annat lix? Nä, bakis it is -_-

Funderar på om jag skulle gå och lägga mig. Trött och seg, + en äcklig känsla i magen.
(as always när jag är bakis)

Ska ju upp och jobba imorn med.
Sen efter det när jag kommit hem blir det Ikea & Väla med mammi, pappi & faster, YEY.

Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Men på söndag är det i alla fall tattoo :D Woohoo (Y)

Så, nu har ni fått massor att läsa, ENJOY! ;D


Bilder från igår kommer nu :D
tagna med digitalkameran, hemma hos mig;



bild 1: Jag innan Lou kom
bild 2: Lou med rolig min xD



bild 1:
haha, vet inte vad hon gör :P
bild 2: Börjar gå utför, haha



bild 1:
Mm, ostbåge ;P
bild 2: Lou, något oförberedd



bild 1: börjar gå mer utför
bild 2: Jag normal, Lou not xD



bild 1: Lou normal, jag not xD
bild 2: Båda normala, woohoo!



bild 1: Lou när hon dricker xD
bild 2: Hon kollar på film, sött



bild 1: Ostbågar, mums
bild 2: Ostbågar, mums
xD

mobilbilder, från stan;



bild 1: Tilda bolmar på
bild 2: Ännu mer :P



bild 1: Tilda & Lou i kön till våra jackor, på Valentine
bild 2: Jag i kön på Valentine, med min "biljett" till jackorna i munnen xD



Denns sköna bilden på Tilda och Lou får avsluta kvällen :D

TACK BEJBS ♥


Vi hörrrrrrrrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0