TJAA

Innan så fick jag i alla fall rensat en massa kläder, två påsar med massa kläder från min garderob +
kläder från min låda under sängen (kläder till träning, pjymaser o.s.v) GÖTT!

Skulle haft lite SPA med, men det hann jag inte. Får göras imorn!
Ska även städa imorn, mitt rum och lite i lägenheten med :) Har lovat mamma =)

Innan var två av mina fastrar här + två av mina kusiner. Dom är söööta och bara liite jobbiga :) Haha.
Lekte lite med dom, och ritade ^^

Sen när dom hade gått så åkte vi först till Maxi och handlade lite, mamma, pappa och jag.
Sen var vi där pappa bodde innan, städade och tog med grejer.

Hem sen och fixa käk.


Nu kommer bilder från stanrundan med Tilda igår :)





Sköna, fina tygskor - H&M, 59,50 kr


Svarta hårspännen - H&M, 19,50 kr


Linne/Väst (?!) - Gina Tricot, 199 kr


Finaste tröjan - Gina Tricot, även den 199 kr


MYCKET NÖJD =)


Men nu ska jag spela Vice City med min kära brrroooooor ♥


All I want for christmas is you?


CIAOOOOOOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0