Disser

Blev inte TV innan efter duschen, utan istället satt jag på balkongen och läste Sex and The City :)
Sen suttit här och kollat på Vänner.

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt. Kolla film/TV och sitta här ^^


Imorgon är det jobb, sen kanske man följer med mamma och hennes kompis till stranden.
Har även min första körlektion 16.40 imorn, hoppas det går bra!
Sen så ska familjen äta på Pio imorn :) Najs Najs.


Shit asså, vad feg och löjlig du är. Kan inte ens svara när man skriver.
Hoppas du hade kul i lördags, för det hade då fan inte jag.
 Du är en big fat dissööööörr.
Men som sagt: "Det är hans förlust, inte min". Hihi. Gå och dra ****** i grus!


Lollo - Jävla tönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0