Håkan, magiskt men inte tragiskt.

Igår så tränade jag och Tilda, najs :) Innan dess var vi lite i stan och Tilda köpte ett par snygga jeans!
Hem sen, så käkade mamma och jag mat från Asian Cooking. Yummie!

Fixade klart det sista, sen cyklade jag och mötte Tildis vid hennes jobb! Vi ställde cyklarna där och gick till parken. Väntade på Håkan, hihi. Sen kom han, my man. Det var UNDERBART! Fina, jäkla, vackra underbara man! Tilda och jag stod ju vid stängslet med :D Det närmaste man kommit honom ;D Håkan höll på till runt halv tio. Sen tänkte vi gå in till stan. Men så kom jag på att jag glömt mitt leg! Men vi köpte cigg på Nam Nam först och cyklade sen hem till mig. Fixade oss lite, sen cyklade. Gick till elvan sen, hihi. Sen blev det Asian Palace (Plääjs) xD Och sen Valentine, men fyfan vad trist. Förlåt.
Cyklade hem sen. La mig, sköönt!

Upp och jobba idag då, inte så kul :P Men men, upp var det! Ganska skönt att städa på helgen.
Hemma nu, och ska snart äta och duscha. Sen får vi se vad som händer. Ikväll ska jag och mamma iaf käka mat (lax!!) hos mormor & morfar :)

Just nu håller Mimmi på med att fixa en snygg design till min blogg. Gratis dessutom, tack! :D

Nej, nu ska jag duscha!

Juste, några bilder från igår nedan :)


Underbara Håkan <3 <3



Armband som Håkan Håkans plektrum :D
eller nån i hans band hade :D


Fick plektrumet och armbanden av Samuel, TAACK :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag var också i Halmstad i fredags och såg Håkan uppträda. Helt underbart :)

2008-07-23 @ 13:01:26
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0