Hejsan :)

Ja, igår var det inte roligt. Men pratade med Johan i telefon på kvällen, och då mådde jag genast bättre. Pratade om allt möjligt, skrattade och skojade, kändes mycket bra :)

Idag vaknade jag runt 7 först, kollade på TV, men blev så trött av det så jag la mig och somnade om till 12.  Sen käkade jag, och har kollat på film. Sen ringde jag till farmor som hade ringt innan. Vi bestämde att vi skulle spela minigolf, eller inte farmor men jag och kent. Sen ringde farmor senare och sa att min faster och kusin också skulle hänga med :) Så vid halv 5 var dom här och hämtade mig, så körde vi till Japans minigolf. Kul att spela, längesen! Jag kom 2:a =) Sen körde vi till Vallås Pizzeria och käkade. Jag tog kebabtallrik, riktigt gott. Sen körde farmor och Kent hem mig.

Sitter här nu, lyssnar på musik och är på msn.

Imorgon ska jag vara på Fundia för repetion, 10.30. Sen inom Eurostop snabbt, Apoteket & nåt ställe som har balsam :P Sen blir det hem och käka, och fixa sig. Vid halv 3 kör mamma och jag, hämta pappa och Kent, sen till Göteborg :D Ska bli riktigt kul.


Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0