Helg!

Jag skrev ett inlägg när mamma och
jag kom hem igår, men vet ej var det blev av :O Men men.

Vi var i parken igår, lyssnade på artisterna, försökte se dom med :P Det hade varit en fördel att vara lång då :D Haha. Vi köpte cider och nötter, mums. Så gick vi runt vid hamnen sen, kollade allt där på Marinfestivalen. Köpte godisremmar med, yummie! Vi stack hem sen vid tio. Rix var slut då med så.

Kom hem sen, käkade godis, lyssnade på musik och satt vid datorn :D Blev lite sent dock, hihi.

Jobba som vanligt idag då, och nu har jag jobbat 10/20 dagar eller 2/4 veckor på Fundia, wooho :D
Hem efter jobbet. Jäklar vad blöt man va :/
Duschade, käkade. Sitter här nu. Väntar på att Tilda ska ringa. Hon skulle göra det när Samuel hade vaknat, så antar att han inte har det än :P Yeye, ingen brådska.

Sen ikväll blir det ju Håkan med Tildis :D:D Så jäkla kul! Hoppas bara det är fint väder!

Imorgon är det jobb, sen vet jag inte.

Mamma är och handlar, men hon kommer snart. Mammas kompis och hennes dotter skulle komma hit och kolla med :)


My man <3


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0