Hola

Skönt att sova, hihi! Pallar inte körskolan idag, ska dock ta tag i det sen när jag slutat jobba. Vilket ju är nästa vecka så. Likadant med träningen - skärpning Lollo! ;)

Nej sitter här som vanligt ^^ Datorn är min vän just nu, TV:n med för den delen. Tänkte kolla på Love Actually nu, den är mysig och bra. Skiter i om det är jul i filmen fast det är sommar...hmm...här :P Haha. Sen blir det nog Harry Potter och Fången från Azkaban. Filmen alltså. Mm, den är bra.
GÖTT att Harry Potter och Halvblodsprinsen kommer i år :D

Film var det ja. Ska mysa ner mig i sängen :) Synd då att man inte har sällskap.

Tänkte lägga in en sån där lista på min musik på mobilen sen :) ^^ Alltid nåt att göra. Hela 96 låtar denna gången, woohoo. Klart la ju in en massa Uggla - och Winnerbäck låtar, men anyway.

Hörs lateer.



Puss & Krrraam



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag var nere och hälsade på släktningar som bor där. Och så lyckligvis var Håkan där och spelade :)

2008-07-23 @ 17:10:36
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0