Homecoming

Yes, kom nästan nyss hem. (Homecoming är för övrigt också en bra låt med Kanye West & Chris Martin) ^^
Det var god mat på Pio, innan maten blev det en Cosmopolitan, good! Sen blev det grillad entrecôte med gott tillbehör. Päroncider till maten. Efterätt blev ostar med sylter (?) till typ ^^ + Cafe Mocha och Amarula, likör.
Jo, jag blev "snurrig" x)
Daniel och Marcus stack hem innan efterrätten, men mamma, pappa och jag var kvar.
Efter Pio gick vi till Bulls, men det blev ingen dricka för mig. Mådde illa, och jättemätt :(

Taxi hem sen.

Ska snart lägga mig. Work, Work imorn!

SOOOVA <3


Lollo
- Sängen ropar, tyvärr ska jag sova ensam :(



Min "Cosmo" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0