Min lediga dag

Japp, söndagar är min jobbfria dag i veckan ;P Fast nu är det ju sista veckan på Fundia denna veckan så sen jobbar jag bara på lördagar :D Och HP och Kappahl är roligast att städa på :)

Igår var det lördag, då träffade jag J hemma hos honom. Vi satt ute i hans trädgård, varmt inne! Sen började vi kolla på Arn, men den va seg. Så cyklade vi ner till Brottet och kollade lite. Sen skulle vi hem till hans kompis som bor vid högskolan, det va väl okej. Men typ, hmm lite diss var det ju allt. Vi får väl vad som händer. "Mister du en står dig tusen åter".
Mjo man brukar ju säga så. YEYE.
Msn när jag kom hem, kuuul. Var hungrig med, det blev; popcorn, vindruvor och nån kaka ;P GÖTT! La mig vid 3 nångång :P

Just nu gör jag jag inte så mycket, ska käka frukost. Stranden blir det med Tilda och Tess iaf. Får se när jag sticker in, vill inte bränna mig som fan. Tess slutar 3 så man får väl sticka runt 2 eller nåt.

Ska ringa Tilda igen och se hur det går för henne ;P


Lollo - Jag kommer väl hem och ser ut som stekt bacon sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0