Tja!

Igår sov jag lagom länge. Tog det lugnt sen, kollade TV. Vid 3 kom farmor & farfar, vi fikade.
Sen tränade jag med Tildis, styrka :) Det va skönt, längesen!

Kom hem, sen duschade och klädde på mig. Sen åkte mamma, jag, farmor & farfar till Vallås Pizzeria. Marcus kom sen med. Käkade där, tog kebabtallrik igen, asgott! Dock blev jag även asmätt, så orkade inte äta upp allt :P
Sen åkte vi och köpte glass, orkade inte äta upp den heller :P Haha. Körde lite, sen kom vi hem.

Ny jobbvecka, men nu slutar jag ju 11 :D Asnajs! Kom hem, duschade, käkade.
Tagit det lugnt sen bara. Tränade med Tilda idag igen :)
Sitter vid datorn och tråkar lite nu. Väntar på att mammi ska komma hem, MAT!

Sen blir det kolla film tror jag, har fått låna Hairspray av min kusin :D
Sugen på popcorn med, åt inte det på hela förra veckan tror jag :S Haha.

Yeye, jobb imorn med. Sen vet jag icke vad som händer!

TJAA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0