Tjena

Igår efter jobbet så kom jag hem och duschade och fixade mig. Sen kom farmor & Kent och hämtade mig och mamma. Vi skulle på en road trip till Båstad :P Haha.

Började med att åka till Gränslöst, Factory Outlet. Mamma och farmor köpte lite grejer och jag fick tuggummi av farmor :P Goda och perfekta för att blåsa bubblor ;D Sen åkte vi till ett ställe och käkade, jag tog biffstek med bearnaisésås och pommes, vad annars? ;D Hemlagad sås med, bäst! ^^ Sen åkte vi vidare till Boarp, var inne i en affär som har massor med olika saker och grönsaksaffären. Efter det åkte vi till ett ställe och fikade, kaffe och äppelmarängtårta, yummmie!

Vi va hemma vid 6. Tog det bara lugnt sen, satt vid datorn, kollade på Vänner.
Vid elva la jag mig och somnade typ med en gång :P

Jobb jobb idag, yes. 8 dagar kvar på Fundia :D Jag ska njuuuuta i 4 veckor sen, ska SOOVA :D Hihi.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Mamma ska ha tjejträff så ska typ kolla film i mitt rum.

Nu: Byta musik på mobilen
Strax: Kolla i nya H&M-katalogen
Senare: Träna


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0