Tuesday

Igår träffade jag Tess på Eurostop när hon hade slutat.
Sen cyklade vi hem till henne.
Vi käkade först och kollade på TV. Sen började hon klippa, det blev skitbra :D
Jag säger att det blev kort, för det blev det ju, men snyggt och gud vad skönt med kort. Duschade när jag kom hem igår, skitskönt att ha så lite hår att schamponera, + att det torkar jättesnabbt! Riktigt nöjd är jag, billigt med; 100 spänn, hehe ;P
Tess klippte även sin syster, sen satt vi lite vid datorn. Sen stack jag vid tio.
Duschade som sagt, satt vid datorn. La mig sen.

Var trött i morse, så snoozade ett tag :P Blev sent igår, men men.
Gick upp och klädde på mig och åt frukost.

Samma på jobbet typ, inget speciellt som hände. Men det är skönt att det går så fort, har ingen klocka på mig när jag jobbar, det finns ju på vissa ställen, men kollar inte så ofta.
Kom hem vid 1, duschade och åt lite mackor. Tog det lugnt.
Sen åkte mamma, Daniel och jag till Jysk där Daniel fick en ny TV-bänk. Sen körde vi hem Daniel med hyllan, och Mamma och jag åkte vidare till Länsförsäkringar i stan där hon hade ett ärende.
Sen åkte vi till Johan för att hämta lådor som vi haft där när vi flyttade. Hem sen, och jag la mig och vilade. Helt slut va jag!

Käkade nyss, sitter vid msn och lyssnar på all min bra musik i winamp :D Är uppe i 2259 låtar i min musik för den som är intresserad :D Hihi.
Musiiiiiiiik. Vad skulle man göra utan den? :)

Om 6 minuter börjar Allsång på Skansen, så det ska ses. Ska dock spela in Morden i Midsomer idag, vill lägga mig tidigare idag.

Efter Allsången blir det lite datorn, sen hopp i säng! Haha :P

Oj nu börjar Allsången! Hörs sen.

TJAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0