:(

jag har ont i magen! varför? för att jag är orolig.
messade kristoffer vid 1 igårkväll och skrev att jag skulle lägga mig.
fick inget svar innan jag somnade, och har inte fått något idag än.

tänkte jag väntar lite och ser om han hör av sig.
ringde nyss, röstbrevlådan gick igång med en gång.
men häromdan så fick jag ingen leveransrapport på hans meddelanden, och röstbrevlådan gick igång,
och det berodde på att hans mobil var cp. så det är förhoppningsvis det nu med.
gaaah, men jag blir orolig. vill ju prata med honom med :(

jag vet att jag är tjatig om detta, men klart man blir orolig när nån inte svarar?
det blir jag för vem som helst.

jaja, får se vad som händer.
väntar lite, sen ringer jag hem till honom och kolla läget.

gaaaah!


SÖTO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0