:)

jaja, jag oroade mig i onödan :)
han hade sett mitt sms som jag skickade efter jag pratat med hans mamma,
men kunde inte svara då hans pengar är slut och även hans "gratis sms".
sen är hans mobil helt cp, han kan inte emot sms och samtal :(
men tack gode gud så ringde han mig vid halv 7! :)
då blev jag glad! han blev inte sur för att jag inte svarade. för jag skrev att jag tränade :)
ÅH underbaring!

innan idag så var jag i stan med tildis. vi kollade i affärer.
jag köpte en fin, lila myskofta på bik bok för mitt tillgodokvitto! den ska mysas i imorn :)
efter det så simmade vi på nautilus, skönt! det var längesen vi simmade :)

annars har jag bara tagit det lugnt ikväll
pratat med min sötis på msn :)

men nu börjar klockan bli mycket så jag ska hoppa i säng.
blev lite sent igår då jag inte kunde somna :/
yeye.

imorgon blir det med simma med tilda :)
sen ska jag nog ringa tess med :)

på onsdag blir det mys med k <3
du är verkligen underbar!

nu har jag bestämt mig.


KRISTOFFER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0