Lördag

tog det bara lugnt igårkväll, kollade på TV och satt vid datorn.
kristoffer ringde när han kom hem, så vi pratade en stund :)
la mig sen.

vaknade vid 9 idag. gick upp, klädde på mig och käkade frukost.
sen körde mamma och jag till pappa. sen båstad, köpte bacardi breezer lime :D
sen till tant grön och köpte ost :P
dom körde mig till hp sen. städade, gick rätt fort. sen kom dom och hämtade mig.

släppte av mig hemma, för dom skulle iväg.
kollar på satc, och pratar med min sötis på msn :) (kommer dock inte in på vanliga) >.<
tar det lilla lugna.

mamma och pappa kommer väl tillbaka sen.
får man fixa sig. sen ska vi hem till pappa och käka gott :D
kolla på bra TV och film med, pappa har en massa kanaler :P
sova över med :)

imorn får jag träffa min sötis igen <3


HA EN BRA LÖRDAG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0