Natti!

tänkte strax gå och lägga mig, är trött!

idag vaknade jag vid halv 1, jisses ^^
kollade lite TV med marcus och käkade.

tog det lite lugnt, sen stack jag in till stan. tilda och jag gick i några affärer, tränade sen.
hem sen, tog det lugnt, käkade mat.

sen var marcus och jag på willys och köpte lite stuff.
gaah, palla ha två kassor öppna bara när det var massa folk!
sen kollade vi på när karusellerna sover :P

sitter här nu, men ska strax lägga mig som sagt.

ska lägga upp lite mattips för att gå ner i vikt, by blondinbella ^^

Frukosttips;
1. Bacon & ägg och en stekt tomat.
2. Fil 3% med linfrön och lite torkad frukt
3. Finncrisp med mycket smör och pålägg. Tex. Ost och skinka
4. Keso blandat med grädde med frysta bär (bra med protein!)
5. Alla möjliga typer av smoothie! Tänk på att välja standardmjölk

Lunch - och middagstips:
1. Alla möjliga typer av sallader, med mycket dressing!
2. Soppor, kelda har goda som man bara kan värma på
3. Lax med ugnstekta rotgrönsaker och aioli
4. Kyckling med en fetaost och avokadosallad
5. Omelettpizza. Gör en omelettgrund och lägg på det du tycker om.
Jag tycker att parmesanost, soltorkade tomater, basilika är gott.

Mellanmål/snacks som går att äta varje dag:
1. Nötter! Cashew, pistage, mandlar etc.
2. 70% choklad
3. Nöt och fruktblandning (gör en skål hemma och ät då och då)
4. Ost och skinkrullar med smör på
5. Liten bit fet vaniljglass med mörkchokladbitar över (på helgen)

Tänk på att;
- Äta protein såsom kött och fett genom smör, såser etc. med en god sallad till
- Dricka mycket vatten
- Aldrig gå runt hungrig, äta mellanmål ofta!
- Saknar du bröd är finncrisp det bästa alternativet
- 70% choklad och nötter är bra snacks! Ät med gott samvete
- Våga äta fett! Köp röd mjölk och fil med 3%
- Hoppa över allt med vetemjöl
- Var försiktig med frukt, innehåller mycket socker

 

Ska försöka följa det :)


Imorgon blir det träna med Tildis med, men först tandläkaren 13.30.

YEYE, sängen var det.


Lollo - edward ♥
(damn, vad het han är!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0