Söndag

ja, kristoffer messade bara några minuter efter jag skrev inlägget om det igår :P
hans mobil hade stängt av sig :/
annars tog jag bara det lugnt på dagen igår.

vid halv 6 cyklade jag till kristoffer :)<3
tog det lugnt, myste och kollade på TV :)
sen kom hans mormor, "låtsas-morfar" & morbror. sen käkade vi god mat :)
"godis till efterrätt", haha xD kollade på Stjärnor på Is & Tack Gode Gud =)
sen kollade på en film i hans rum som var på TV, the recruit.
sen "wanted" på datorn :) la oss sen, blev lite sent :P

idag vaknade vi vid 12, låg kvar ett tag för kristoffer var så trött :)
sen låg vi och myste och kollade på TV :)
vid 5 åt vi vår frukost haha, kaffe och macka =)
kollade lite på TV sen.
cyklade hem sen vid halv 6.

tagit det lugnt sen dess, ätit och kollat på film.
spelat backpacker 3 :P

sitter här bara nu, men ska snart stänga av.
kolla lite på satc, sen sova.

imorgon blir det stan och träna med tilda :)
ska se om jag hittar nåt på bik bok, har ju tillgodokvitto :)
sen ska tildis även köpa min satinjacka från gina tricot, har använt den typ 2 ggr sen jag köpte den.
kommer inte använda den så. och jag vet hur mycket hon gillar den :-D
hihi.


gaaah, saknar min älskling :(
du är underbar! ♥

nope, nu ska jag lägga mig!


PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0