Update

jao, tilda och jag tränade inte i tisdags.

tog det mest lugnt på dan och på kvällen :)

i onsdags så tränade tilda och jag, styrka och simmade. sen var vi i stan lite.
köpte med mig sushi hem :)
kom hem, käkade och kollade på satc =)
tog det mest lugnt sen.

men vid 9 stack jag hem till min sötis :)
vi kollade lite på TV, la oss sen.

igår skulle han vara hos tandläkaren 8.20, så fick gå upp tidigt :P
stack hem då, var hemma vid 8. la mig i sängen, kollade på satc. sen somnade jag, haha.
tog det bara lugnt igår. var på mammas jobb på dan och skrev ut lite papper.

tog det lugnt på kvällen med, kollade film med mamma och marcus :)

blev sent igår då jag satt vid datorn sen, kollade på TV och film :P


vaknade vid 11 idag, gick upp. kollade på TV och satt vid datorn.

käkade sen och kollade på filmen "alla talar om grace". den är bra!

 

nu kollar jag på pretty woman <3

snart kommer pappa hit, och då ska vi till eurostop (systemet) och köpa dricka till ikväll ^^

 

utgång tonight ;D

 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0