<3

vi ligger och håller om varandra när vi ska försöka sova, men jag vänder mig om så att han håller om min rygg.
så viskar han: "du är det bästa som finns, vet du det"?


blev så glad, det värmde <3
du är underbar. tycker så mycket om diiiiiiig!
hihi :)

gaaah, får typ panik när jag tänker på skolan.
har tänkt mycket på det idag. ska tänka lite mer..ehhm, ja..
får se hur jag ska göra..
men enough om det.

va med tess idag. vi gick en sväng i stan, gjorde mat hos mig och kollade på film.
trevligt, trevligt :)


pratade nyss med min söto i telefon.
gaah, saknar dig redan. underbaring! <3


ingen skola imorn, ska plugga till tentan.
min kära bror marcus har studiedag med, så vi funderade på att dra till max. yesyes.


nej, nu ska jag kolla på andra avenyn, sen sooova!
dock utan k :(
<33333333333333333



night-night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0