=)

skola igår då mellan 9 och 12, grammatik.
yes.
jenny, jag och emmy-lou hade kul på en rast iaf xD

efter skolan så cyklade jag till nautilus, tilda kom sen.
vi tränade. skönt =)

sen gick vi lite i stan. fikade på åhléns med.
gick i en affär till, sen cyklade jag hem.
duschade, fixade mig. sen cyklade jag till kristoffer :)
vi tog det lite lugnt. myys.
såg klart hitta nemo. (kom på att vi inte gjorde det häromdan xD^^)
sen käkade vi.

kollade film & TV sen. så myyyys med dig söto! <3
la oss vid 1.
haha, vaknade nångång inatt av att en tavla som låg i hans hylla ramlade ner.
såklart händer det då, och mitt i natten med :P
såklart hade tavlan även ramlat ner rakt i popcornskålen,
 så dom popcornen som var kvar låg på golvet :P

vi gick upp vid 11, för jag skulle ju jobba :(
gaaaah, ville ligga kvar i sängen och mysa ju, det var så kallt och tråkigt ute >.<
käkade frukost, sen cyklade jag till jobbet.

kom hem för en timme sen ungefär.
väntar på att mamma kommer hem, hon skulle till eurostop. köpa frallor b.la. =)
så ska jag käka.

sen ska jag plugga till tentan. usch..

ikväll är jag ensam hemma från halv 9 ungefär till 1 nångång.
mamma, daniel & marcus ska på boppers i folkparken ^^

kristoffer kunde inte komma, för hans kompis tjej fyller 18 idag. och det kan man ju inte missa :)
och tilda kunde inte heller.
ringde dock tess nyss, så ska om denna damen kan ;)
vi skulle höras sen. men jag sticker till henne isf, för hon har gesällen imorn och kan inte va så länge.
juste, ska sticka inom tilda sen och låna mamma mia! :D hennes moster hade laddat ner den och bränt den ;P

YEYE.

nu: käka
strax: duscha
senare: plugga

kristoffer <3
gah, jag är kär :)


Kommentarer
Postat av: elise:)

pluggar du? till vadå? :) hoppas allt är bra med dig!

2008-10-11 @ 16:43:32
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0