=(

var i stan innan, fixade det jag skulle fixa.
sen kom jag hem, käkade och kollade på mordkommisionen.

bara tagit det lugnt sen dess, vilat.
känner mig inte så bra, tror jag har feber :( sen är jag förkyld med.
kristoffer har feber :(
gaaah. hoppas vi båda blir friska snart.
<3

är ensam hemma med just nu, dom andra skulle ju på bio.
men jag är inte pigg för det :(
fast dom hade inte bokat biljetter innan, och det var bara 2 platser kvar när vi kollade, så inte säkert det blir nåt.
men men.

ingen skola imorn, så det blir till att vila.
kanske träffa kristoffer med, men får se hur vi känner oss.
jobbigt om vi inte kan ses, men det blir ju om ett par dagar annars :)
min sötis! <3

ska jobba på lördag iaf, pallar inte "sjukskriva" mig, haha ^^
mamma får köra mig dit, så slipper jag cykla. heuheu.

nej, ska lägga mig i sängen och kolla på TV.

Lollo - min Kristoffer är finast  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0