Gaah

en sak som jag verkligen inte gillar är när man inte får tag på nån.
man blir orolig!

k skulle ringa mig när han kom hem efter sin innebandyträning, vilket brukar vara runt 11.
vid halv 12 blev jag lite orolig, men tänkte att han skulle göra något annat först.

men en halvtimme senare blev jag mer orolig och ringde hans mobil. - inget svar.
ringde hem, upptaget först. ringde en stund senare, hans mamma svarade och sa att han hade kommit hem vid 11, men gått ut igen. var ännu inte hemma när vi pratade, och hade inte svarat då hon hade ringt till hans mobil.
blev ännu mer orolig då han skulle ringa när han kom hem. varför då gå ut?
för då blir jag orolig att jag skulle ha gjort nåt, men det har jag inte.

jaa, kanske låter crazy, men jag blir orolig när folk inte svarar.

nyss: mess från k, THANK GOD! han hade inte hört mobilen, och var tvungen att fixa en grej.
aldrig har jag blivit så glad för att höra plinget från mobilen ♥
han skrev att han inte kunde ringa, men det gör ABSOLUT ingenting baby! du svarade, det är allt som betyder.


paranoid? jag?
ALDRIG xD hahaha.


GODNAAAATT =)


tror jag har bestämt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0