Helg

igår körde mamma mig till tess vid 7. jag var först där, haha.
sen började folk att droppa in. det var mycket kul!

efter tolv så åkte jag taxi in med några andra.
ringde kristoffer och mötte honom, han var utanför elvan med två kompisar.
vi gick in dit och satt där till som skulle stänga.
sen tog jag och kristoffer bussen hem till mig. 50 spänn kostade det förresten, helt sjukt!

vi la oss när vi kom hem, myste hihi.
du är så gosig och underbar min sötis! <3
somnade lite sent hihi.

vaknade vid 11 ungefär, låg och myste.
sen kollade vi på den tredje filmen vi hyrde i fredags, 10,000 BC.
den var rätt bra :) myste med <3
vid 3 skulle han hem. gaah, saknar dig sötoo <3

mest tagit det lugnt sen. sköönt. slappe/bakis-söndag.

nu kollar jag på mordkommisionen för sådär 4-5:e gången xD
men det är bääst.


sen ringer nog kristoffer. alltid mys innan man ska sova :)
är så kär i dig sötis <3

ingen skola imorn och på tisdag - gööött.

nej nu stänger jag av här och lägger mig i sängen och kollar på TV :)


sötaste :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0