Helgen

i lördags åt mamma och jag god mat, sen såg vi film som vi hyrde på hemmakväll; "min brors flickvän".
den var bra!
sen såg jag satc the movie :)

kollade på tv sen bara, messade med min sötis, hihi.
han ville sova med mig, tackar man ju inte nej till, mys :)
så runt halv 3 kom han hit, full med, haha! så söt.
vi la oss, och somnade ganska fort.

vaknade vid 10 igår. tog det bara lugnt. låg kvar länge i sängen.
gjorde det typ hela dan, myste och kollade på TV.
vid halv 5 tog vi bussen hem till honom.
myste där med, hihi. käkade mat.
kollade film och TV på kvällen. åt gottit.
gaah, så mys med dig :)
la oss sen.

vaknade vid halv 12 idag, hihi. låg kvar en stund. åt frukost sen, haha.
låg mest och myste i sängen idag med :)
du är så söööt <3:)

gick hem från honon vid 5 :/
men men, ses ju snart igen.
kom hem, käkade.
sen var mamma och jag på ett möte för hfab, om klagomål i vårt hus.
yeye.

bara kollat TV sen.
gaaah, saknar kristoffer :(

imorn är det inte skola heller.
då ska jag gå upp i tid tänkte jag, göra god frukost.
sen in till stan, köpa nåt på bik bok för mitt tillgodokvitto.
sen köpa med kycklingsallad från daisys (ja, igen, haha!).
sen ska jag kanske träffa tess med :)

ska kolla på mordkommisionen nu och dricka min egen gjorda latte ♥


KRISTOFFER
- du är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0