Liten update

i tisdags tog jag det lugnt på kvällen, kollade TV och så.

igår var det skola mellan 13-16. seegt.
emmy-lou och jag var som vanligt både seriösa och aktiva på lektionen. *not*
hahaha. nej, men det är sååå tråkigt.

kom hem efter skolan, tog det lugnt.

stack till kristoffer vid 7.
vi mös hihi. sen såg vi blair witch project med. den va sådär.
såg lite annat på TV, la oss sen.

idag började han halv 10, jag låg kvar i sängen när han hade gått.
sen gick jag upp och åt frukost med hans mamma :)
sen cyklade jag hem. duschade snabbt innan jag skulle ha körlektion.
det gick bra :)
fick käka i stan med, då det blev lite stressigt sen att hinna till skolan.

mötte emmy-lou, vi köpte kaffe på skolan.
vi var lite sena, så hittade vi först inte salen, sen när vi kom fram så vågade vi inte gå in :P
haha så vi satt ner, drack vårt kaffe. sen skulle hon fixa nytt användarnamn och lösen på kåren.
sen gick vi tillbaks till r-huset, köpte choklad och satt och pratade.
sen gick vi hem, haha. så onödigt att gå dit xD

sen var jag hemma en stund, bytte om lite och packade till träningen.
tog bussen till stan, och till nautilus. tränade med tilda. skönt :)
imorn med, och så ska vi simma med!

tar det bara lugnt nu. är hungrig, gaah.
blir kebab idag (hemmagjord), YUMMIE! :D

men innan maten så ska jag gå och duscha.
sen blir det mordkommisionen ♥


min kristoffer är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0