Måndag

innan jag la mig igår så pratade jag med k i telefon, lovely <3
underbara du! tycker om dig så himla mycket!!
sötoooooooo :*
hihi.

läste lite efter det, Glasdjävulen av Helene Tursten. (Som filmerna med Irene Huss^^)

idag var det skola mellan 1 och 3, lagom kul.
nej, jag såg fram emot när vi slutade, för då träffade jag kristoffer :)
han följde med mig hem. vi kollade på TV och myste <3

han stack hem när jag skulle äta, skulle plugga och så.
men vi ses ju på onsdag. maaaaaah min sötnos.

träffade förresten honom när jag va på willys innan, haha.
det va braaaaaaaa :)

köpte filmen fröken sverige på willys med.
kollade på den innan. den är braaaaaa. (Y)

sitter lite här nu. messat massa med k med. hihi.
GAAAAAAH! sötaste messen :*

snart kommer han hem från sin kompis, och ska ringa mig :)
mihi.
trött är jag med, men sova kan jag göra när jag pratat med k. yeeees :]


ledig imorn och på onsdag, göööööött.

hörs imorn vaaa?
;)



CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0