Onsdag

HEJ ALLIHOPA!
läget idag?

ingen skola idag heller. vaknade vid 11 efter en konstig dröm. haha.
var typ att en massa brev hade kommit till oss, men dom hade kommit fel för dom va inte till oss..hmm, ja xD

ska strax gå och äta en sen frukost. sen blir det la käka lunch med.


gaaah, får ont i magen av det. men jag tror jag har bestämt mig.
det går inte, jag kan inte göra det nu. jag har så mycket jag vill göra.. så mycket jag vill hinna med.
jag är ung! hihi. måste göra annat..


"yes man, plugging it is!
men hey, jag klagar inte. det är vad jag vill, och det är kul :)"


så skrev jag i ett tidigare inlägg.
men nae, det är inte så kul. börjar ni fatta vad jag snackar om?



jaja, enough av det.


när jag har käkat ska jag plugga till tentan. skönt att bli av med den iaf.
kan man ta det lite lugnt sen, till nästa jäkla tenta kommer.


idag ska jag nog träffa k, var vi ska vara har vi inte bestämt.
hihi :)<3


på lördag är det förfest hos tess och sen utgång!
PAAAAARTY! då ska jag glömma vad allt med skola heter.


nej, nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0