Regn

ja, gaah det bara öser ner >.< inte så kul, med tanke på att det är utgång ikväll.
hoppas inte det regnar då!

tenta igår ju, kändes rätt bra tyckte jag.
va klar typ efter en halvtimme x) sen var jag på maxi & coop och köpte lite mat.
sen tränade jag och tilda. gick lite i stan med, köpte en fin och skön halsduk/sjal på indiska.

kom hem sen, duschade, fixade mig och tog det lugnt.

vid 6 kom kristoffer hit :)
var lite på mitt rum innan vi skulle äta.
käkade god mat sen. heuheu.

sen gick jag och kristoffer till hemmakväll, köpte massa godis och hyrde tre filmer.
såg två av dom igår, one missed call & death sentence. båda jättebra!
massa mys med min sötnos med <3 hihi
la oss sen vid tolv.

idag vaknade vi runt halv 10. sötisen var så trött, men inte jag haha xD
gick upp vid 11, han skulle hem och jag skulle jobba.
kom hem från jobbet sen efter 1.
kollat TV bara sen typ.

ikväll är det som sagt utgång, med förfest hos tess först :D
hoppas på att få träffa min sötnos som med ska ut ikväll <3

men nu ska jag kolla på sunes sommar! :D

hihi den är bäst!
" - håkan, vi ska inte till ankeborg!" xD


HA EN BRA LÖRDAGSKVÄLL!


kristoffer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0