The weekend

yes, i fredags tog jag bara det lugnt.
men hade ett väldigt mysigt telefonsamtal på kvällen, 3 timmar. iiih :)
söto <3


igår var det tenta klockan 9. usch den var svår!
svarade, men det var nog bara massa skit xD
efter tentan så gick jag och emmy-lou till maxi, köpte mat och käkade där.
kuligt :)
sen skulle jag jobba, var klar vid halv 2.

kom hem sen, tog det lugnt, satt vid datorn.
vid halv 4 träffade jag tilda och samuel på eurostop. fikade på espresso house, och kollade i affärer.
stack hem vid 5.

tog det lugnt sen, käkade.

vid 7 skulle jag träffa kristoffer, hihi. nervöst :P
hem till honom. myyyyys <3
du är sötast baaabe :) kommer inte glömma igår <3
gaaah vad du är bra :)

vid 2 följde han mig en bit hem. det blåste mycket :O
kom hem, pratade en stund i telefon med k, mys. hihi.

vaknade runt 11 idag. vid 12 åkte mamma, jag & pappa till en outlet i falkenberg.
kom hem vid halv 3 ungefär.

suttit här nu.

men nu ska jag kolla på lejonkungen :D
har tänkt göra det ett tag, blev extra sugen nu när k och jag pratade om den igår :)
hans favorit-disneyfigur är scar, haha :P söto

sen blir det nog lite vänner med. loovely.


CIAO!



Lollo - glad, glad, glad :)

Kommentarer
Postat av: jenny

whoohoo ; )

2008-10-05 @ 19:22:53
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0