Tisdag

idag har varit en slappe-dag.
vaknade vid 10. satt lite vid datorn.

efter elva stack jag och marcus till max, köpte mat och tog med den hem och åt.
kollade på ronny & ragge med xD

sen somnade jag lite, haha.

bara tagit det lugnt sen, läst lite i en av böckerna till fiction-kursen.

pratade med min söto för en stund sen. lovely <3
hihi. han skulle ringa efter träningen ikväll med :)

nu kollar jag på film. heuheu.

fan, är sugen på godis. ovanligt lix.
tess och jag köpte cola i kiosken i a-bergs centrum. hade rätt fräscht godis där.
kanske man promenerar bort dit sen, heuheu.
maybe popcorn med.
när jag och kristoffer har ätit popcorn hos honom så har han haft curry på dom xD
(och salt med klart)  - rätt gott faktiskt :)

väntar lite. pappa skulle komma inom en stund med.



KRISTOFFER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0