Torsdag

igår var det skola hela dan, usch. lou och jag gick dock tidigare från grammatiken.
kom hem innan 3, duschade och fixade mat.
sen cyklade jag hem till kristoffer :)
vi tog det mest lugnt, myste.
du är mysigast! :D

sen såg vi på film.
dom var bra hihi.

käkade lite mackor och drack te på kvällen sen, mys :)

sen la vi oss vid tolv.

idag gick jag upp vid 9, fixade mig och åt frukost.
myste lite med sötisen innan jag skulle till skolan, gaah.
ville inte till skolan. var så tråkigt idag med, helt onödigt!

YEYE.

nu är jag hemma. känner mig inte så himla pigg;
är förkyld, känner mig lite febrig, sen är jag trött med.
men jag måste in till stan och lämna bibbla-böcker, fast jag ska låna om dom.
blir nog att jag köper med en kycklingsallad från daisy's idag istället (blev inte i tisdags)
sen lite naturgodis från hemköp. yummie!
juste, ska även hämta min ena stövel från skomakaren.

blir till att klä på sig mycket! har tyvärr inga kontanter till bussen, eller pengar på mitt busskort :-(

ikväll blir det bio med! jag, mamma, min faster, mina två kusiner :D
ska hem till kristoffer sen, om han (och jag) känner oss bättre sen!
gaaah, vill inte bli sjuk nu för en massa anledningar..

jaja, bara till att pälsa på sig och ge sig ut!
ska krypa in ner i sängen sen :-)


kristoffer, du är underbar!
och min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0