Helg!

Igår var det skola som sagt, lite segt.
tror inte att så många gillar läraren heller, iallafall inte jag, Jenny och Leo xD

slutade 12, kom hem.
var jättehungrig! men det fanns faktiskt inget kul att laga.
så jag och daniel åkte först till netto där han köpte fika till jobbet, och sen tog vi driven på Max.
det var gööött!

tog det bara lugnt sen, till jag och Tilda skulle träna!
inom hemmakväll sen och lämnade irene huss-filmen jag hyrde häromdan, och hyrde en ny.
sen följde jag Tilda till tågstationen, där hennes cykel stod.
hem sen.
mat sen, kebabrulle! yummie.
kollade på TV sen bara, lite film med Marcus.

var ensam hemma lite med, till mamma kom hem vid tolv.
såg lite Vänner, sov sen.


upp vid 9 idag, käkade frukost.
stack till jobbet sen. bara HP idag, gött.
var hemma runt 12, duschade.
sen åkte mamma och jag till Eurostop, fikade på Espresso House och jag bjöd mamma :)
kollade lite, sen åkte vi till stan.

köpte en present till mormor.
kollade lite affärer innan dom stängde.
jag ville kolla på Eurostop igen, men mamma skulle hem så hon släppte av mig där.
kollade i affärerna, fick med mig en fiiin tröja från H&M hem :D (bild kommer imorn!)
sen köpte jag även vindruvor och ananas =)

bara tagit det lugnt sen.
kollat TV och så.

nu kollar jag runt här, och kollar på Salve <3

imorn ska vi till mormor på förmiddagen :)


snart sova!


NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0