Hola

igårkväll var ja ganska trött.
hade planerat att lägga mig runt halv 9 (!), ja men så trött var jag!

gick in till daniel (som var den enda som var hemma), för att säga godnatt.
men jag fastnade där inne, för först visade han en som var med i Idol igår.
hahaha, jag DÖR så jäkla roligt. sen såg vi klart det sista av idol på TV.
sen var det filip & fredrik, sen kom vi på att det var Efterlyst.

men efter det la jag mig, tog en stund att somna dock.
yeye.

idag vaknade jag vid 12, gick upp. fixade mat.
kollade lite TV sen.
vid 3 skulle jag träffa Tilda vid hemmakväll i stan.
hon skulle göra piercing, var dock lite nervös, så vi gick lite i stan först så hon fick tänka.
sen gick vi dit, men hon gjorde piercing i naveln, blev snyggt :)
själv gjorde jag ett tandsmycke, hihi ;D

sen stack vi till nautilus, skulle på spinning!
det va jobbigt, men skönt.
blir det imorn med :]

vi gick inom ming sushi med och köpte sushi, haha!
idag med x) gött!
käkade det och kollade på TV.

mest kollat TV ikväll ^^
kollar på Salve nu, heuheu. bääst <3
sen blir det lite Vänner, sen ska jag sova.
skola 9-12 imorn!

spinning halv 5, sen ska jag nog bara vara hemma.
blir nog ensam hemma dock :/
yeye.

nope, nu ska jag snart dra mig från datorn!


något saknas mig..


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0