Träna

Fick tag på Tilda igår iaf, eller hon ringde upp mig ;P

Men p.g.a vädret så bestämde vi oss för att käka sushi och träna idag istället.

Hon kom till mig vid åtta. Vi kollade på Kalle och Chokladfabriken och käkade popcorn :)
Sen såg vi även Festival. Bra filmer!

Efter filmen så väntade jag med henne tills Sam kom och mötte henne.

Sen satt jag vid datorn, sköj jöh. Heuheu.

Var vaken vid halv 10, men fick ändå panik när arbetsledaren på Sodexho ringde då.
För ringsignalen var så jäkla hög :P
Hon undrade om jag kunde städa på Kappahl även denna lördagen,
då den ordinarie tydligen skulle på barndop. Hon har alltså varit borta tre lördagar i rad med lördag då.
Men det är lugnt, betyder bara mer pengar för mig :D

Nu ska jag snart sticka. Pratade med Tildis nyss. Bestämde att vi ska käka sushi på Takenaka, heuheu.
Sen träna.

Vet inte vad jag ska göra sen. Mormor & Morfar kommer iaf :) Hoppas jag hinner träffa dom.

Ska fixa till mig lite, sen sticka!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0