Big fat update!

jag vet! jag har varit slarvig, men det har ju sina orsaker.

förra fredagen så var jag hos tilda, vi kollade på så ska det låta och berg flyttar in. sen var det lite annat på TV med. stack hem sen.

jobba på lördagen, sen tog jag det lugnt. vid 4 åkte vi till våra kusiner på påskmat =) mycket gott. var där till halv 9 ungefär.
kollade film och så på kvällen sen.

på söndagen skulle vi till mormor och morfar :) var där vid 12, tog det typ lugnt. käkade sen. var ute sen och hjälpte mamma tvätta bilen. sen blev det fika med =) sen hem vid 5.

skulle sova hos tilda till måndag, så packade ihop lite grejer och cyklade dit. käkade där med, grillat! YUMMIE :D
sen kollade vi på TV. jenny och emelie kom sen med, vi pratade och så. kollade på mumindalen xD
sen stack dom hem, och tilda och jag såg lite annat på TV. la oss sen.

i måndags gick vi upp vid 11, såg lite TV. sen solade vi! fick massa färg, röd dock xD ont som satan gjorde det!
haha. tilda kom på att vi skulle ut och käka på kvällen! =) så jag stack hem vid 3 för att fixa mig. sen möttes vi i stan.
vi käkade på bulls, hamburgare. fyfan vad gott! sen köpte vi två drinkar där med, asgoda :)

var även på harrys för att köpa frozen margarita, men fyfan vad äcklig den var! blä! xD
sen gick vi runt lite. skulle kolla axels tivoli med, men det höll på att stänga när vi kom. så vi gick till donken och köpte glass. sen cyklade vi hem =) tog det lugnt sen.

i tisdags så kom lou hit på kvällen, hon sov här =) vi kollade på TV och så.

i onsdags umgicks jag med tess, vi käkade på max sen hem till henne. kollade på TV.

i torsdags blev det först eurostop med tess, där jag köpte en fin tröja =) sen vidare till stan, där vi gick runt och kollade. sen blev det käk på Peking. Yummie! sen kom även tilda in med :) vi gick runt i mer affärer. sen köpte vi glass på torget! årets första mjukglass :D
sen följde jag med tilda hem. vi kollade på TV, sen åt jag lite. bakade äppelpaj med :D
vi kollade på TV resten av kvällen sen. cyklade hem vid 1 :P

igår tog jag bara det lugnt på dagen, TV och så. lou kom hit vid 7, för hon, tilda och jag skulle till stan :D cyklade till tilda sen, eller jag skjutsade henne xD kom fram till tilda, började dricka :P hade skitkul där!

vid halv 11 tror jag :P så stack vi in till stan. gick till asian palace för att gå på toa. sen var vi på valentine med, men det var lamt. så vi gick till donken sen :P FYFAN vad gott det var med mat xD chicken mcnuggets meny, 9 bitar + en cheeseburgare (och bearnaisésås dip) xD SÅ JÄVLA GOTT :D

sen hem efter det. lou sov hos mig. satt lite vid våra datorer innan vi la oss :P
 
upp och jobba idag, yippie xD hem sen, käkade frukost och kollade på TV.
sen kollade jag på Kenny Starfighter :P haha. solade på balkongen i en timme sen och fick mer färg! :D lyssnade på musik med =)

sen städat lite på mitt rum. tar det lugnt här nu, men ska duscha om ett tag. ska hem till tilda och käka grillat och kolla film :D






från igår =)

så jäkla schnyggt xD

kolla mer bilder på min bdb! =)



HA EN BRA LÖRDAGSKVÄLL!


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0