I gbg!

igår gick jag upp runt 9, käkade frukost och kollade på TV. sen cyklade jag till mammas jobb för att skriva ut värdebeviset, sen hämta biljetterna på stationen. sen hem!

duschade, fixade mig. packade det sista. sen fixade jag mat och kollade på film. 12.45 tog jag en buss till stan, sen gick jag till stationen. tåget kom efter några minuter, gick 13.20.

framme vid halv 3, anna mötte mig =)  sen tog vi en spårvagn hem till dom. drack kaffe och tog det lite lugnt. sen mötte vi min morbror och handlade. sen hem och fixa mat, pommes och falafel =) sen lånade jag annas dator (som jag även gör nu :P)

sen blev det TV och god paj till fikat! la mig runt elva.

gick upp vid 10 idag, jag och anna åt god frukost. duschade och klädde på mig. sen tog vi bilen till stan. gick runt i affärer och kollade, hittade en jättefin blommig tröja på Indiska som jag köpte :D sen åt vi på donken.
runt 2 skulle anna följa med sin systerson på en grej, så jag gick själv inne på nordstan. fick även med mig en fin och mysig kofta från monki och snygga shorts från cubus =)

sen åkte vi hem, vid 4, köpte med oss sushi hem som vi ska äta snart :)

(bilder på shoppingen får bli när jag kommer hem :P) ^^

får se vad som hittas på sen!


PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0